«Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабының 2-тармағына сәйкес мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді көрсетуден бас тарту тек заңмен қатаң белгіленген жағдайларда ғана мүмкін болады. Бұл ереже барлық қызмет көрсетушілерді ерікті немесе негізсіз шешімдерді қоспағанда, заң талаптарын қатаң сақтауға міндеттейді.
Алайда, ең көп таралған бұзушылықтардың бірі-мұндай қызметтерді көрсетуден негізсіз бас тарту. Департамент 2023-2024 жылдары өткізген Бақылау іс-шаралары аясында осындай 57 жағдай анықталды.
Әрбір бұзушылық азаматтардың құқықтарын қалпына келтіру жөніндегі ұсынымдармен, сондай-ақ кінәлі лауазымды адамдар үшін тәртіптік жауапкершілік шараларымен бірге жүреді. Қабылданған шаралардың нәтижесінде азаматтар жер учаскелерін, жеке құжаттарды, декреттік төлемдерді және бұрын олардан бас тартылған басқа да қызметтерді алды.
Мемлекеттік қызметтер саласындағы заңнаманы сақтау азаматтардың билік органдарына деген сенімін сақтауда шешуші рөл атқарады. Әділеттілікті қалпына келтірудің әрбір жағдайы осы сенімді нығайтуға ықпал етеді және азаматтардың құқықтары қорғалатынын және мемлекеттік органдар өз міндеттемелерін орындайтынын көрсетеді.
Мемлекеттік қызметтер саласындағы заңнаманы сақтау билік органдарының міндеті ғана емес, сонымен қатар азаматтардың құқықтарының кепілі екенін есте ұстаған жөн.
Егер Сіз Мемлекеттік қызметтерді алу кезінде өз құқықтарыңыздың бұзылуына тап болсаңыз, Департаментке мына мекенжай бойынша жүгіне аласыз: Өскемен қаласы, Назарбаев даңғылы, 4. Анықтама телефоны: 8-7232-76-50-88. Сондай-ақ, «Е-Өтініш» платформасы және Telegram мобильді қосымшасындағы «EgovKzBot2.0» платформасында «Уәкілетті органға өтініш» қосымша функциясы арқылы өтініш беруге болады.
ҚР Мемлекеттік қызмет істері Агенттігінің ШҚО бойынша Департаментінің басшысы, Әдеп жөніндегі кеңес төрағасы Е.М. Айкымбеков
Пікірлер